.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار شما بخوانید !
رابطه از بین بردن گندم های سیلو و سفرهای خارجی با ارتقاء پستی چیست؟
آقای استاندار شاید مشاورین شما به استحضارتان رسانیده باشند که بعضی از همین مدیران و کارکنان دولت با پول کارخانجات آرد به سفر خارج از کشور رفته اند. آیا سفر به آنتالیا و سایر بلاد اسلامی و غیر اسلامی با پول کارخانجات آرد شبهه برانگیز نیست؟
رابطه از بین بردن گندم های سیلو و سفرهای خارجی با ارتقاء پستی چیست؟

یکی از کاربران شمال نیوز با طرح سئوالی انتظارات خود را از استاندار مازندران بیان داشت:

این کاربر در مطلب ارسالی خود آورده است:

انتظار از استاندار صدور دستور شفاف سازی و برخورد با این مساله است:
رابطه از بین بردن گندم های سیلو و سفرهای خارجی با ارتقاء پستی چیست؟

آنچه که باعث تقریر این مطلب خطاب به مهندس طاهایی استاندار مازندران و مسئولین سیاسی استان گردید برگرفته از اتفاقات تامل برانگیز در یکی از دستگاههای دولتی است که مائده آسمانی نان از فرآیند تبدیل گندم به آرد و سپس نان را باید مدیریت نماید. گندم همواره به عنوان یک محصول استراتژیک و سیاسی و سپهر امنیتی در تمامی دولتها و سرزمینها از ارزش و اهمیت بالا برخوردار بوده است. محصولی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تلاش برای وابسته کردن کشورهای جهان سوم به این محصول می باشند تا استقلال سیاسی و اقتصادی آنها را هدف قرار داده و آنها را در وابستگی و اسارت و استثمار خود قرار دهند.

جناب آقای استاندار و معاونین سیاسی و امنیتی ، برنامه ریزی و اقتصادی شاید داستان آتش سوزی پنهان گندم های زبان بسته سیلوی یکصد هزارتنی شهرستان نکاء را شنیده باشید، هر چند قرائتهای مختلفی از علل این فاجعه بیان شده اما حقیقت ثابت همانند خورشید تابان می درخشد در تاریخ 25/10/88 بنا به دلایل نا مشخص مقدار 830 تن گندم در کندوی شماره 32 سیلوی نکا دچار مشکل گردید که پس از پیگیری های صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح اداره نظارت بر مواد غذایی پس از بازدید و توقیف ، اعلام گردید که نمونه های کندوی مورد آزمایش قرار گرفته قابلیت مصرف انسان را ندارد در نتیجه طی نامه شماره 12301/د/ص مورخ 11/11/88 از دامپزشکی جهت مصرف امور دام استعلام گردید که اداره کل دامپزشکی باستناد به نامه شماره 005/24527 مورخه 14/11/88 بعلت سوختگی بیش از حد و همچنین وجود دانه های سیاه مصرف آنرا برای امور دام نیز جایز ندانست که متاسفانه پس از رایزنی ، اداره دامپزشکی از نظریه اولیه خود عدول و اعلام داشته در صورت جداسازی قابلیت مصرف دام را پیدا میکند که این پاسخ مورد اعتراض اداره کل نظارت بر مواد غذایی واقع شد و کندوی مورد نظر همچنان در توقیف باقی ماند که در ادامه شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران طی مزایده عمومی از طریق جراید به قصد فروش آن اقدام نمود که اداره کل نظارت بر مواد غذایی مجدد نسبت به خروج آن جلوگیری بعمل آورد. در نتیجه با مقداری از گندم های سالم رقیق سازی شد تا شاید برای مصرف خوراک دام قابل استفاده گردد. در حالیکه بعدها عنوان شد که کندوهای مجاور نیز به این مشکل دچار شدند و برآورد به 1600 تن نیز رسید این حکایت تلخ همچنان ادامه داشت تا اینکه در تارخ 31/4/89 جلسه ای در سیلوی نکا با توجه به نظر کارشناس مسئول اداره نظارت بر مواد غذائی معاونت غذا و دارو و یکی از اعضای اکیپ نظارتی مورخه 30/4/89 در خصوص فک پلمپ دو کندو از سه کندوی پلمپ شده 31و32و33 جهت انتقال و یکپارچه سازی کندوهای شماره 32و33 فک پلمپ شد هرچند که گفته می شود مقداری از گندم های زبان بسته و آسیب دیده در همان ساعات اولیه فاجعه شبانه خارج شد. حتی در همان زمان شکایتها و گله های زیادی بابت بوی نای و سیاهی و نامرغوبی آرد در شهرستانها به گوش میرسید.

در ادامه در تاریخ 1/6/89 با توجه به صورتجلسه کمیسیون معاملات غله شرکت صنایع غذایی دام و طیور آبزیان ساحل بابلسر برنده مزایده گندم های غیر قابل مصرف انسانی و خوراک دام موجود در سیلوی نکا گردید و مقرر شد از 11 شهریور بمدت 3 روز شرکت مذکور جهت خارج کردن گندم مورد بحث اقدام نماید.

جناب آقای طاهایی ، سوال اینست در مدیریت و دولت عدالت محور جزای مدیران و مسببان خسارت به بیت المال چیست؟ آیا شنیده اید که برای تعدادی از آنها حواله کت و شلوار هاکوپیان تهیه گردید بعد که مورد هجمه و اعتراض قرار گرفتند به ناچار حواله ها برگشت خورد و در عوض پاداش مادی دریافت نمودند.

آقای استاندار و مسئولین سیاسی و قضایی استان آیا میدانید که کسانی که به هر دلیل و علتی مدیریت آنها موجب از بین رفتن حدود 600 میلیون تومان از بیت المال مردم شده است ارتقاء مدیریتی یافته اند و یکی از آنها به عنوان عضو هیات مدیره ومعاون بازرگانی غله و دیگری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر کل استان سمنان معرفی شده اند.

آیا این اقدامات احساسات مردم خداجوی را خدشه دار نمی سازد؟

آقای استاندار شاید مشاورین شما به استحضارتان رسانیده باشند که بعضی از همین مدیران و کارکنان دولت با پول کارخانجات آرد به سفر خارج از کشور رفته اند. آیا سفر به آنتالیا و سایر بلاد اسلامی و غیر اسلامی با پول کارخانجات آرد شبهه برانگیز نیست؟

چگونه این افراد که وامدار شده اند می توانند عدالت را اجرا و جلوی افرادی را که که با پول آنها به گشت و گذار در کشورهای خارجی مشغول بودند را در صورت عمل تخلف بگیرند و قانون را اجرا نمایند.

آقای استاندار مردم منتظرند تا واقعیت از بین رفتن گندم های سیلوی نکا و سفرهای خارجی تعدادی از مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی از جمله شرکت غله از کیسه کارخانجات آرد شفاف سازی شود.

آقای استاندار آیا وقیحانه تر از این وجود دارد افرادی که به بیت المال مردم به هر علتی حتی سوء مدیریت خسارت کلان زده اند ارتقاء مدیریتی پیدا کنند و این بار حجم وسیع تر از بیت المال را در اختیار آنها به امانت قرار دهند؟

جناب آقای استاندار بدیهی است که در حکومت اسلامی باید رفتار و اصول حکومتی مدیران مورد تعمق و بررسی قرار بگیرد امروز نباید تشخیص حق مشتبه شود چراکه امام علی (ع) فرمودند خداوند همواره حق را بر زبان مردم جاری می کند و از آن طرفداری می نماید.

بازرسی مستقیم و حسابرسی امور بیت المال توسط مدیران و حاکمان اسلامی یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید امام علی(ع) بود.

جناب آقای استاندار قصور و تقصیر در امور محوله ، پاداشش ارتقاء پستی و مسئولیتی نمی باشد باید خسارت وارده به دولت و بیت المال را از مسببان آن دریافت کرد و با افرادی که با صحنه سازی و سند سازی بیمه را مجبور به پرداخت خسارت نمودند برخورد کرد.

بی شک آقای اسکی مشاور و بازرس توانمند حضرتعالی در حوزه آرد و نان می تواند در کشف حقایق و شفاف سازی و تنویر افکار عمومی نقش اساسی و تعیین کننده داشته باشد.

هرچند که روزی خود این گندم زبان بسته که حاصل کار ابرو باد و مه و خورشید و فلک می باشد زبان باز خواهد کرد و مدعیان و قاصران را رسوا خواهد ساخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1389
اقای محترم این اقا جرات ندارد نامه های که به ایشان در سایتهای مختلف نوشته شده است جواب دهد چون خودش شکست خورده است
saye 8 مهر 1389
آقای استاندار.چند سالی است که بعضی از این مدیران نالایق و ناکارآمد که فقط افراد بی دین و بی کفایت تر از خود را برسر پست های حساس گذاشتند تا نظام را زیر سوال ببرند علیرغم همه ی اعتراضات خود را در پشت سر شما قرار دادند تا عمر مدیریتی بیشتری داشته باشند.و بیشتر حکومت کنند و دستگاه را زیر سوال ببرند/
نا شناس 8 مهر 1389
برادر آقاي مهندس عزيز كسي است كه دسته شمشير در دستش و تيغه را كس ديگري در اختيار دارد.اگر عالي مقام هر وقت توانست مديران استانداري رامديريت كندبطور يقين بر استان مديريت خواهد كرد. بايد براي موفقيت جناب مهندس شيخ الشيوخ استانداران كشور دعاكرد.
نا شناس 8 مهر 1389
همه مديران استاني الان در فكر نماينده مجلس شدن هستند وكسي گوشش به اين حرفها بدهكار نيست چرا با وجود اين شبهه در استخدام آموزش وپرورش كه صدا وسيما استان بارها اعلام كردو از طريق سايتها مختلف بيان شد ومسئول آموزش وپرورش كوچكترين جوابيه نداد اقدامي براي برداشتن اين مدير خاطي صضورت نمي گيرد. چراهاي زيادي در استان است.
در مرود شهردار ساري كه ديوان عدالت اداري راي بر انفصال از شغل دولتي ايشان داد چرا اقدامي صورت نمي‌ گيرد يا راي ديوان عدالت اداري اشتباه است يا آقاي شهردار ......
نا شناس 8 مهر 1389
دلتون خوش هزار مورد اگر اين مسائل‌ ها بازگو شود كسي گوشش بدهكار نيست.مواضب باشيد پس از بازگو كردن مسائل اينها ارتقاء پستي نگيرند خسارت پيشكش
حسن 8 مهر 1389
سلام بابادمشان گرم هنوزنیامده پست گرفتند تازه راهکارهم بلدند چه میکنندبرادراکشتی سیلو"انباروکمسیون و.......درخدمت شمانوش جانتان خلایق هرچه لایق!!!!!!!!!!
نا شناس 8 مهر 1389
در روزهای اول شهریور89 نیز 6 کامیون گندم فوق العاده بد و دامی که از بندرگز فرستاده شده بود با توجه به جلوگیری کارشناسان سیلو نکاء از تخلیه آن در بعدازظهر همانروز با اعمال نفوذ آقایان و دریافت . . . از عاملان خرید تخلیه گردید
نا شناس 10 مهر 1389
اقاي طاهائي جرات پاسخگوئي وبرخورد با متخلفين را را ندارد . چون خودش اخرين دستور سفر دسته جمعي اقايان را داده .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.